החזרה, החלפה או ביטול עסקה של פריטים  שנקנו באתר האינטרנט

הרגישי בביטחון לקנות – את בחברה שחושבת עליך! 

קיימת לך הזכות לבטל את העסקה לרכישת מוצרים באמצעות האתר וזאת בהתאם להוראות ולתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 )ביטול עסקה(.

ניתן לבטל את העסקה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הפריט, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ביטול עסקה שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש יתאפשר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום קבלת הפריט, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר,ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הצרכן, לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כאמור, החברה תהיה רשאית לדרוש מהצרכן להציג בפניה תעודה מתאימה.

ניתן לבטל את העסקה בדרכים הבאות:

       או בפנייה טלפונית או בווטסאפ לשירות הלקוחות לטל 0528668734 בשעות העבודה: א-ה 9-16.

  • בדואר רשוםל כתובת: רעומה זקש בע"מ, המאה ואחד 16 רמת גן 52234
  • בדואר אלקטרוני: לכתובת דוא"ל של שירות הלקוחות של החברה [email protected]
  • באתר האינטרנטבאמצעות לחיצה על הקישור הזה>>

 

  • החברה רשאית לבקש פרטים מזהים לשם בדיקת ביצוע העסקה, לרבות מועד ביצועה.
  • החברה תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הטובין פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  • מובהר כי במקרה בו המוצרים נמסרו לך ו/או הגיעו אלייך לאחר שנמסרה על ידך הודעת ביטול ו/או לאחר שעסקתך בוטלה, את מתחייבת להחזיר את המוצרים לחברה ו/או להעמידם לרשות החברה מיד עם קבלתם, לפי העניין ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן
  • לחלופין, ומבלי לגרוע מהוראות החוק, ניתן לקבל שירות איסוף ממקום האספקה אליו סופקה הזמנתך, וזאת על פי בקשתך ובתיאום אל מול שירות הלקוחות של החברה, בעלות של 35 ש"ח , שיקוזזו מסכום ההחזר הכספי שלך. 

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה ,אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת.

 בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.